Yippee!!!

Tänk! Nu tycks det som om matte och husse har hittat den rätte för mig :-)
Det var tydligen en helt fantastiskt fin och sällskaplig ung kattherre de mötte i fredags - och hans matte var glad och positivt inställd till en eventuell parning med mig, Sinja. Inga hinder kan man tycka - och jag som löper som ... ja, jag vet inte vad! Min matte kan i alla fall knappt sova för att jag bräker och ylar hela nätterna...
Men då hampar det sig så olämpligt att paret med katten (katterna, förresten, då den unga kattens kastrerade fader bor i samma familj) skall flytta. Och det gör de idag. Men den som väntar på något gott väntar inte för länge - nu väntar jag bara på att min tilltänkte bor in sig snabbt som ögat i nya lägenheten så att jag får komma dit och träffa honom...!
Matte och husse är litet oroliga för att jag ska hinna sluta löpa igen, men jag ska nog visa dem vad jag går för :-)

S*Molotov´s Dean Martin heter den vackre katten, förresten, men kallas Lancelot. Jag har länkat här bredvid till hans uppfödares hemsida.
S*Acromedors är ju mitt stamnamn - därför har jag länkat till deras hemsida också!
Själva har vi tyvärr ingen egen hemsida ännu för S*Blå vattnets. Men det finns planer...

Jag återkommer
/Sinja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback