Äntligen positivt besked!!!

Hej du nyfikne kattvän!

Tjohoo!!! Jag har kattungar i min mage!!!

För fyra veckor sedan var jag på utflykt till min käre Lancelot igen. Först var jag där ett par dagar utan att jag alls hade vidare lust, så husse fick plocka hem mig igen direkt. Knappt hann jag hem förrän jag tyckte att det där var kanske inte så dumt ändå, så jag började höglöpa som bara den :-)

Åter blev det husse som transporterade mig till kärleksnästet i Vasastan och jag skyndade mig att leta upp min käraste. Och sedan idkade vi intensiv kurtis och älskog i nästan en vecka tills Lancelots matte tyckte att det var dags för mig att åka hem igen.

Mmmm, vad roligt vi hade...!

Sedan har matte och resten av min familj väntat och väntat och klämt och klämt och kännt och kännt på min mage och mina spenar. Förra helgen trodde matte att hon sett ett säkert tecken på att någon var på G: hon tyckte att mina spenar blivit litet, litet större. Jo, det var nog så.

Jag har förstås fattat redan tidigare vad som faktiskt skett! Jag är konstant hungrig och äter som en normalstor tiger... Nu har min mage börjat tjockna på sig litet grann så nu finns inga tvivel ens för en tveksam mate och husse. Och matte kan känna minst 2-3 "kattungeknölar".

Detta är spännande, må ni tro!!!

/Sinja & de små i magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback